divendres, 27 de gener del 2012

Bylit.cat nou logo

Després d'una parada llarga en l'entrada de posts en el blog em decideixo a entrar noves histories que espero us agradin.
Al posar en marxa la web de bylit.cat he decidit també canviar el logo ja que en un principi vaig decidir-me per un peu?¿? la idea era com deixar la petjada, la parca pròpia, però després de sentir varis cops si es que soc podòleg m'he decidit a canviar-ho. La veritat és que aquest nou logo el tenia fet de fa molt temps, l'he trobat i ja tinc nou logo. El nou, fent servir símbols de sistemes de connexió vol representar una persona connectada a les noves tecnologies. Espero que us agradi i m'agradaria algun comentari també.



També us convido a visitar la web www.bylit.cat, és una web bàsica, ja se sap, a casa el ferrer, cullera de fusta!! i també tinc la intenció de crear algun post que pugui ser d'ajuda a problemes comuns que tenen alguns usuaris que es poden solucionar ells mateixos o coses que cal saber que poden ser útils.

Lit