dilluns, 20 d’octubre del 2008

LORCAROCK amb ANTHILL

Desprès de tants km fets aquest fi de setmana, he pogut veure el primer directe de ANTHILL que va ser a la plaça de toros de Lorca a Murcia. El viatge cansa molt, son prop de 800 km que barem fer aquest dissabte al matí, a les 7 de la tarda ja estàvem a Totana, on teníem l'hotel, que tot i que es diu Los Camioneros, es acollidor i net. Desprès de posar-nos macos tots cap a Lorca. No havia estat mai en una plaça de toros, la veritat espero que nomes es puguin fer servir per actes com aquest de parades de joventut de la zona i concerts, perquè la resta és un assassinat i prou.
L’afluència de públic no va ser gaire, però va ser un bon bolo ja que també tocaven els Maleek que son un cracks.
En fi, en general va ser moltes hores de cotxe, sort que aquest com amb furgoneta amb en Lluis de conductor va ser molt més tranquil que les altres vagades. Aviat editaré el que vaig estar gravant aquests dos dies i així us fareu una idea de com va ser el primer bolo dels ANTHILL. Per mi van sonar prou be, es notava que es divertien allà dalt, i això és basic, els temes nous m'agraden i definitivament és un bon projecte.

dimecres, 15 d’octubre del 2008

Concert amb AntHill

Bueno, bueno, bueno. Ja feia dies que tenia abandonat el blog, ara toca explicar el nou projecte del ex Dogma. Els Dogma, van decidir separar-se per fer diferents projectes, en Boris i en Jordi han creat aquest nou projecte anomenat ANTHILL, amb dos components nous que realment pot donar molt bons resultats, la prova serà aquest fi de setmana que anem de gira a Murcia, a la plaça de toros de Lorca, en un fetival amb 5 grups més. Pot ser una pallissa tants km, però veurem que tal va tot.
Desitjo molta sort als ANTHILL, i espero aportar el meu granet de sorra per ajudar.
Fins la setmana que be que ja estarem de tornada i explicare que tal ha anat.

divendres, 20 de juny del 2008

David i Marc

Aquest cop no ha set un vídeo clip, tant sols un vídeo per poder promocionar en David Canal pel myspace i el youtube. Aquest cop acompanyat amb en Marc Bertran, un altra jove crack del Lluçanès. Per els paratges que tenen prop d’ Olost, en una casa abandonada barem gravar aquest vídeo. El difícil d'aquest muntatge va ser que ho barem fer a l'aire, sense base i amb so directe. Que vol dir? doncs que el tempo canviar cada cop que fan la cançó encara que sigui una mica ja complica la cosa, a més que en el moment de gravar es va girar vent.
Va ser un matí entretingut i divertit. Espero que us agradi.

diumenge, 6 d’abril del 2008

Concurs PlayClip II

Be!!! ja està el concurs, m'ha agradat molt, la iniciativa es molt bona, la participació en general de videoclips ha set de nivell molt alt. Em pensava que serien videos mes de aficionats però eren professionals. A la categoria d'Osona han dit els 3 millors i UUEEEE! em arribat fins aquí!! No hem guanyat, però per mi com si aguessim guanyat.
Han vingut al concurs els Dogma, i els Absolut, també en Manel, i m'ha fet molt content.
La conclusió és que no vaig per mal camí, he vist que em falta moooltissim per aprendre, peró he vist videoclips que es nota que tenien un equip i dedicació i segurament força pressupost i que eren prou dolents, altres eren bonissims, altres regulars peró amb unes idees molt bones, en fi, que tot i el poc pressupost, bueno cap pressupost, ni temps i no sent professional, no estava tant mal fet. Aixó m'ha donat ganes de fer més coses per anar millorant dia a dia. Des de aquí vull donar les gràcies als organitzadors de PlayClip per aquesta iniciativa i que sigui el primer concurs de molts, i gràcies a tots els que han ajudat en els meus videoclips fins ara i espero seguir fent moooooooooltes coses que anirè explcant aquí.

divendres, 28 de març del 2008

Concurs PlayClip


El videoclip de David Canal, "Lejos de ti" està classificat per el concurs PlayClip que es farà a calldetenes el 5 d'abril. Aixó ja és genial per mi, el fet d'estar classificat ja és important!
Participarem a la categoria d'Osona, tambe hi ha categoria de Catalunya i d'espanya. Esteu tots convidats al festival de videoclips!!!!!

Per més informació es pot visitar el myspace del festival
http://www.myspace.com/playclip

dimecres, 5 de març del 2008

Tour DOGMA 2008 (II)

Ja ha passat la mini gira de Dogma per Murcia i Cartagena. La veritat va ser divertit, son molts km però val la pena, nova gent, nous llocs. Desprès de carregar els "estris" ja estàvem apunt per la ruta, que ens va portar amb bon temps fins a Murica a les 5 de la tarda. Es van fer les proves de so i barem anar a sopar. La sala Stereo sona be, no teníem molt de públic però més del que esperava. Primer va tocar els Infernal Possession, so dur de uns joves de Cartagena que hi posen moltes ganes. Tot seguit els Maleek amb el seu so potent i de qualitat, que no havia pogut escoltar quant van passar pel MMVV i em van sorprendre gratament. Desprès els Dogma! que tot i que estaven cansats del viatge van fer un bon bolo.
El dissabte cap a Cartagena, que ens barem trobar per la carretera tota la caravana dels Maleek i nosaltres, tot i això ens barem perdre una mica però al final barem trobar el lloc. Desprès de provar el so, tots cap a sopar al Patatim Patatam jeje. El primer bolo dels Infernal Possession tenia el seu públic incondicional que molts es varen quedar a veure els Dogma que varen tocar segons, molts es varen sorprendre del directe de Dogma, fins i tot els varen demanar autògraf! Em va fer content, ja que per ells és una motivació per seguir fent aquestes gires, que son bones per donar a conèixer la musica però que és difícil ja que el cost de viatges, estades, menjars i tot el que comporta no és fàcil de aconseguir. Aquest viatge però va ser positiu i amb moltes ganes de tenir ocasió de participar en una altra mini gira.
Ara toca la feina d’editar tot el material gravat aquests dies, perquè així queda un record del que va ser.
Si us agrada el Metal, us aconsello que si teniu la oportunitat pugueu veure el Maleek que a més de sonar be son una gent molt maca que espero coincidir un altra dia en algun lloc.
I els Dogma, doncs donar les gracies per deixar-me participar en aquestes sortides, ja que surt de les seves butxaques.
Fins la pròxima!


dilluns, 3 de març del 2008

Presentació Videoclip David Canal

El gran dia per fi va arribar, la presentació publica del videoclip de la cançó Lejos de ti. Es va fer la presentació al bar Centre d'Olost el dissabte 1 de març, desprès de preparar la pantalla, el projector i comprovar que tot funciones perfectament, barem sopar, moltes gràcies pel sopar a tots els del Centre, barem presentar el videoclip. La reacció del públic va ser bona, i crec que hem aconseguit una mica l'objectiu d'aquesta aventura. Des de un dia que parlant barem pensar en fer un videoclip fins a la presentació, que hem rigut, ens em emprenyat, hem conegut a gent, tant maca com la Isa que gracies a la seva ajuda, jo he conegut el poble d'Olost que per sort han fet la carretera nova just a temps, i quin canvi!. La gent d'Olost ens ha respost molt be, en fi, estic molt content de com ha anat tot, personalment em guardo un molt bon record de tot i tothom. Ara el videoclip participarà en el concurs PlayClip que es farà a Calldetenes el 5 d'abril, a veure com va. Sigui el que sigui aquí o explicaré.

Aquí us deixo el videoclip: