divendres, 28 de març del 2008

Concurs PlayClip


El videoclip de David Canal, "Lejos de ti" està classificat per el concurs PlayClip que es farà a calldetenes el 5 d'abril. Aixó ja és genial per mi, el fet d'estar classificat ja és important!
Participarem a la categoria d'Osona, tambe hi ha categoria de Catalunya i d'espanya. Esteu tots convidats al festival de videoclips!!!!!

Per més informació es pot visitar el myspace del festival
http://www.myspace.com/playclip

dimecres, 5 de març del 2008

Tour DOGMA 2008 (II)

Ja ha passat la mini gira de Dogma per Murcia i Cartagena. La veritat va ser divertit, son molts km però val la pena, nova gent, nous llocs. Desprès de carregar els "estris" ja estàvem apunt per la ruta, que ens va portar amb bon temps fins a Murica a les 5 de la tarda. Es van fer les proves de so i barem anar a sopar. La sala Stereo sona be, no teníem molt de públic però més del que esperava. Primer va tocar els Infernal Possession, so dur de uns joves de Cartagena que hi posen moltes ganes. Tot seguit els Maleek amb el seu so potent i de qualitat, que no havia pogut escoltar quant van passar pel MMVV i em van sorprendre gratament. Desprès els Dogma! que tot i que estaven cansats del viatge van fer un bon bolo.
El dissabte cap a Cartagena, que ens barem trobar per la carretera tota la caravana dels Maleek i nosaltres, tot i això ens barem perdre una mica però al final barem trobar el lloc. Desprès de provar el so, tots cap a sopar al Patatim Patatam jeje. El primer bolo dels Infernal Possession tenia el seu públic incondicional que molts es varen quedar a veure els Dogma que varen tocar segons, molts es varen sorprendre del directe de Dogma, fins i tot els varen demanar autògraf! Em va fer content, ja que per ells és una motivació per seguir fent aquestes gires, que son bones per donar a conèixer la musica però que és difícil ja que el cost de viatges, estades, menjars i tot el que comporta no és fàcil de aconseguir. Aquest viatge però va ser positiu i amb moltes ganes de tenir ocasió de participar en una altra mini gira.
Ara toca la feina d’editar tot el material gravat aquests dies, perquè així queda un record del que va ser.
Si us agrada el Metal, us aconsello que si teniu la oportunitat pugueu veure el Maleek que a més de sonar be son una gent molt maca que espero coincidir un altra dia en algun lloc.
I els Dogma, doncs donar les gracies per deixar-me participar en aquestes sortides, ja que surt de les seves butxaques.
Fins la pròxima!


dilluns, 3 de març del 2008

Presentació Videoclip David Canal

El gran dia per fi va arribar, la presentació publica del videoclip de la cançó Lejos de ti. Es va fer la presentació al bar Centre d'Olost el dissabte 1 de març, desprès de preparar la pantalla, el projector i comprovar que tot funciones perfectament, barem sopar, moltes gràcies pel sopar a tots els del Centre, barem presentar el videoclip. La reacció del públic va ser bona, i crec que hem aconseguit una mica l'objectiu d'aquesta aventura. Des de un dia que parlant barem pensar en fer un videoclip fins a la presentació, que hem rigut, ens em emprenyat, hem conegut a gent, tant maca com la Isa que gracies a la seva ajuda, jo he conegut el poble d'Olost que per sort han fet la carretera nova just a temps, i quin canvi!. La gent d'Olost ens ha respost molt be, en fi, estic molt content de com ha anat tot, personalment em guardo un molt bon record de tot i tothom. Ara el videoclip participarà en el concurs PlayClip que es farà a Calldetenes el 5 d'abril, a veure com va. Sigui el que sigui aquí o explicaré.

Aquí us deixo el videoclip:


divendres, 8 de febrer del 2008

Efectes especials

Per fi que m’he decidit a provar el After Effects, un programa impressionant, però no tenia temps per investigar i al final ho he fet. Tan sols és una prova, però ja vaig notar la potencia d’aquest programa, el diumenge passat en una hora vaig tenir fet el meu clon!.
No em vaig preparar la seqüència per això em va costar una mica quadrar el moviment dels dos paios aquests raros. Però l’efecte de passar-te el paquet de tabac va quedar prou be. Ai quina por em faig.
Aquí us deixo la prova.

diumenge, 13 de gener del 2008

Tour Dogma 2008

Si heu mirat els vídeos que tinc al youtube, veureu que hem fet algunes coses amb Dogma, i per seguir la tradició anirem pel febrer a un parell de concerts a Murcia i Cartagena, on faré un petit reportatge amb tot el que passa en els 2 o 3 dies que estarem de ruta. L’últim cop que vaig poder anar amb ells va ser al País Basc, que hi ha el vídeo al youtube i va ser molt divertit, llàstima que els bolos que van anar a Lisboa jo estava en un altra projecte i no vaig poder anar-hi, però aquest cop a Murcia no m’ho perdo.

Video Clip IV, David Canal

Aquest fi de setmana em fet les escenes que faltava del videoclip, per això em anat fins a la sala polivalent de Prats de Lluçanès, que ens han deixat l’ajuntament, que per cert molt amable el que es cuida de la instal·lació, i hem gravat amb en David i els dos components del grup Absolut. Ja tenim llest tot el material per poder fer la postproducció, en definitiva, ara em toca la feina més grossa. La part de gravació ha estat molt divertida i amb ganes de fer més coses, ara esperem que surti un vídeo decent i que pugui ser útil per en David i el grup. Tant aviat com estigui fet farem una presentació a Olost al bar Centre amb tots els que han participat en un vídeo fet amb il·lusió i amb molt bona sensació.
Ara que aquesta part ja està feta i estic ficat plenament en l’edició, bueno tot el que puc, ja tinc ganes de posar-me en algun altra projecte. Veig que ja estic completament enganxat al mon del vídeo.

dilluns, 17 de desembre del 2007

Videoclip III - Lejos de ti, David Canal


Ja està el primer dia de gravació, va ser divertit, amb molt bona col·laboració de la gent d'Olost que des del matí, tot i ser un diumenge i molts no havien dormit gaire, van estar disposats a ajudar, desprès d’esmorzar al bar Centre ens barem posar per feina, tot i que els pobres clients els barem fer una mica fora.. l’arrencada pensava que costaria una mica més, però tots estàvem prou motivats i amb ganes perquè no tinguéssim que fer moltes repeticions. Tot seguit cap al pavelló que l’ajuntament ens va cedir i que estem molt agraïts que fins i tot estava la calefacció en funcionament, ja que el fred era considerable.
Ja teníem fetes les escenes d’interior, ara tocava les escenes d’exterior i aquí si que barem patir una mica de fred, però gràcies a que la Isa es posava en situació molt be, tampoc necessitàvem repetir molt les escenes.
Ja va arribar l’hora de dinar, que va ser al bar Centre on ens van fer passar una molt bona estona i desprès ens faltava l’escena que podia ser més difícil, ja que es tractava de un grup de gent ballant en un carrer, on feia molt fred i la llum ja començava a no ser bona.
reunir a la gent ja va portar estona, però al final eren molts els que es van presentar. El problema era que la gent s’animés i es poses a ballar ràpidament per no perdre la llum. Però la gent d'Olost ràpidament van entendre que tenien que fer i a la primera ja estaven tot ballant i saltant pel carrer.
Ara faltarà algunes escenes que farem en uns dies però que ja no necessitarem extres ni l’actriu.

Des d’aquí vull donar les gràcies a tota la gent d'Olost per la seva participació, i la seva ajuda, amb la musica i amb tot, també al bar Centre i molt especialment a la Isa per la seva interpretació i ajuda en aquest vídeo.