dijous, 6 de desembre del 2007

Creació de Videoclip

Bueno, dins la meva afició al vídeo, ara estic preparant el videoclip d’en David Canal.
El primer que hem fet és seleccionar el tema que farem el video, hem triat un que està gravat a l’estudi Mas de Bigues de Vic amb el crack d’en Peck.
El tema m’agrada te part lenta i part mes ràpida, parla del desamor per culpa d’una noia que ha jugat amb els sentiments. Res de nou, però les cançons d’amor em sembla que donen per molt i el que tenen que durar...a més amb l’estil d’en David li dona un toc.
Ara és qüestió de buscar imatges per fer una història amb sentit. Gràcies a tenir de base una cançó et posa les coses més fàcils, ja que et marca el ritme, les pauses i et descriu una història.

Hem estat parlant amb en David sobre la història, ja que per mi és important el sentit que li posa ell com a compositor de la musica i la lletra. Molts cops , pel que he vist en això dels videoclips sembla com que el director del vídeo fa completament la seva, com si la música fos un complement de la idea del director, no el principal. Pel que és el meu punt de vista, es te que buscar la historia que imagina em músic, i posar-hi imatges, clar que com a director del vídeo tens que posar les coses que poden atraure a qui ho mira, i aquí entra els vídeos més experimentals.
De moment com que sóc novell en aquest món intento agafar idees dels grans però amb el criteri propi i així experimentar per mi mateix. Com per exemple m’agrada la pròpia creació dels aparells com grues, estabilitzadors i aquestes coses, son senzills i algun una mica cutre, però aprens més el sentit dels aparells.

A veure com va aquest vídeo, falta lligar moltes coses, però tampoc hi ha pressa.