divendres, 8 de febrer del 2008
Efectes especials
No em vaig preparar la seqüència per això em va costar una mica quadrar el moviment dels dos paios aquests raros. Però l’efecte de passar-te el paquet de tabac va quedar prou be. Ai quina por em faig.
Aquí us deixo la prova.
diumenge, 13 de gener del 2008
Tour Dogma 2008
Si heu mirat els vídeos que tinc al youtube, veureu que hem fet algunes coses amb Dogma, i per seguir la tradició anirem pel febrer a un parell de concerts a Murcia i Cartagena, on faré un petit reportatge amb tot el que passa en els 2 o 3 dies que estarem de ruta. L’últim cop que vaig poder anar amb ells va ser al País Basc, que hi ha el vídeo al youtube i va ser molt divertit, llàstima que els bolos que van anar a Lisboa jo estava en un altra projecte i no vaig poder anar-hi, però aquest cop a Murcia no m’ho perdo.
Video Clip IV, David Canal
Aquest fi de setmana em fet les escenes que faltava del videoclip, per això em anat fins a la sala polivalent de Prats de Lluçanès, que ens han deixat l’ajuntament, que per cert molt amable el que es cuida de la instal·lació, i hem gravat amb en David i els dos components del grup Absolut. Ja tenim llest tot el material per poder fer la postproducció, en definitiva, ara em toca la feina més grossa. La part de gravació ha estat molt divertida i amb ganes de fer més coses, ara esperem que surti un vídeo decent i que pugui ser útil per en David i el grup. Tant aviat com estigui fet farem una presentació a Olost al bar Centre amb tots els que han participat en un vídeo fet amb il·lusió i amb molt bona sensació.
Ara que aquesta part ja està feta i estic ficat plenament en l’edició, bueno tot el que puc, ja tinc ganes de posar-me en algun altra projecte. Veig que ja estic completament enganxat al mon del vídeo.
dilluns, 17 de desembre del 2007
Videoclip III - Lejos de ti, David Canal

Ja teníem fetes les escenes d’interior, ara tocava les escenes d’exterior i aquí si que barem patir una mica de fred, però gràcies a que la Isa es posava en situació molt be, tampoc necessitàvem repetir molt les escenes.
Ja va arribar l’hora de dinar, que va ser al bar Centre on ens van fer passar una molt bona estona i desprès ens faltava l’escena que podia ser més difícil, ja que es tractava de un grup de gent ballant en un carrer, on feia molt fred i la llum ja començava a no ser bona.
reunir a la gent ja va portar estona, però al final eren molts els que es van presentar. El problema era que la gent s’animés i es poses a ballar ràpidament per no perdre la llum. Però la gent d'Olost ràpidament van entendre que tenien que fer i a la primera ja estaven tot ballant i saltant pel carrer.
Ara faltarà algunes escenes que farem en uns dies però que ja no necessitarem extres ni l’actriu.
Des d’aquí vull donar les gràcies a tota la gent d'Olost per la seva participació, i la seva ajuda, amb la musica i amb tot, també al bar Centre i molt especialment a la Isa per la seva interpretació i ajuda en aquest vídeo.
dijous, 6 de desembre del 2007
Creació de Videoclip II
Altra cop aquí. El vídeo ja va agafant cos, em decidit gravar-lo a Olost i ja tenim localitzacions i la idea clara, ens faltava la actriu protagonista i desprès de buscar amigues que no s’han atrevit a fer-ho hem trobat una noia que a més és actriu, ho sigui que genial i a més amb les característiques que buscàvem. Bueno el que volíem era una noia que pogués fer una mica de caracterització i que fos guapa, encara que sona masclista però una imatge amb una noia atractiva o una imatge meva, ho se segur que guanya la noia....en fi, que
També necessitem actors, que si s’han atrevit una amics d’en David de Olost i per el tros final volem fer amb tot de gent al carrer ballant que també s’han apuntat, en principi 25 o 30 persones, ai marededéu! a veure com aconsegueixo que ballin uns minuts davant la càmera.
El dia de gravació també el tenim triat i el material que utilitzaré serà la meva càmera minidv Canon XM2, per llum un parell de torres amb focus de 500w, són d’aquelles dels paletes però és el que puc tenir, també utilitzaré una grua de fabricació casera i un stadycam que estic fabricant que no se com anirà. La qüestió és experimentar no?
Ara ja és cosa d’esperar el dia a veure com va tot, ja aniré explicant l’aventura....
LIT
Creació de Videoclip
Bueno, dins la meva afició al vídeo, ara estic preparant el videoclip d’en David Canal.
El primer que hem fet és seleccionar el tema que farem el video, hem triat un que està gravat a l’estudi Mas de Bigues de Vic amb el crack d’en Peck.
El tema m’agrada te part lenta i part mes ràpida, parla del desamor per culpa d’una noia que ha jugat amb els sentiments. Res de nou, però les cançons d’amor em sembla que donen per molt i el que tenen que durar...a més amb l’estil d’en David li dona un toc.
Ara és qüestió de buscar imatges per fer una història amb sentit. Gràcies a tenir de base una cançó et posa les coses més fàcils, ja que et marca el ritme, les pauses i et descriu una història.
Hem estat parlant amb en David sobre la història, ja que per mi és important el sentit que li posa ell com a compositor de la musica i la lletra. Molts cops , pel que he vist en això dels videoclips sembla com que el director del vídeo fa completament la seva, com si la música fos un complement de la idea del director, no el principal. Pel que és el meu punt de vista, es te que buscar la historia que imagina em músic, i posar-hi imatges, clar que com a director del vídeo tens que posar les coses que poden atraure a qui ho mira, i aquí entra els vídeos més experimentals.
De moment com que sóc novell en aquest món intento agafar idees dels grans però amb el criteri propi i així experimentar per mi mateix. Com per exemple m’agrada la pròpia creació dels aparells com grues, estabilitzadors i aquestes coses, son senzills i algun una mica cutre, però aprens més el sentit dels aparells.
A veure com va aquest vídeo, falta lligar moltes coses, però tampoc hi ha pressa.
dijous, 6 de setembre del 2007
Blog by Lit
De fet no se que explicarè aquí, però sempre passen coses per poder explicar. De fet no crec que llegeixi aixó ningú, per aixó no em fa tanta vergonya el fet de fer moltes fales.
En fi, aquest es el primer missatge i a veure si no es l'ultim